maanantai 22. syyskuuta 2014

Pikakuulumiset

Pikakuulumiset Amsterdamista. Täällä arki rullaa. Viikot on menny todella nopeasti kouluhommien parissa. Vihdoin ja viimein meillä on introduction viikot paketissa ja tällä viikolla alkaa varsinaiset luennot. Saatiin tänään vihdoin tehtyä viimeinen nettitentti introduction viikkoja osalta, joten nyt voi vähän hengähtää. Tulevilla viikoilla otetaan käsittelyyn eri maiden ruokakulttuureja. Tiedossa muutama keittiötuntikin. Tiedossa mm. mustikkakukkoa. ;) Kivaa ja erilaista koulua tiedossa siis.



Tuntuu ihan todella hyvältä, kun on löytänyt arkirutiinit täällä. Normaalisti mennään kouluun aina yhdessä mun kämppisten kanssa. Koulun jälkeen/illalla suunnataan salille tai lenkille ja monesti tehdään illallista yhdessä. Ostettiin myös uusi uuni keittiöömme, koska vanha oli rikki. Muutama kakku on tullut siis myös leivottua. Juuri äsken leivottiin baanani-suklaakakkua ja viime viikonloppuna pyöräytettiin mutakakku.

Ihan huippua kun kämppikset on todella samanhenkisiä kuin itse on. Kaikki syö tosi terveellisesti (ja tietty välillä kakkua:D) ja käy salilla säännöllisesti. On ihanaa kun arkirutiinit on suht samat. Oon saanut myös kokkailuihin hurjasti inspiraatiota erityisesti tanskalaisilta ystäviltäni.


Lauantaina oli vaihtareille tarkoitettu avajaisjuhla paikallisessa Panama -nimisessä yökerhossa. Aloteltiin iltaa meidän kämpällä muutaman kämppiksen kanssa ja suunnattiin sitten Panamaan. Oli ihan tosi hauska ilta! 


Kiitos kaikille, jotka ootte lähettäny mulle postia. Onnenkyyneleet tulee joka kerta silmiin kun nään meidän keittiön pöydällä postia mun nimellä. Kiitos! Jokainen kortti on seinällä ja jokaikinen kirje yöpöydän laatikossa, jotta voi ikävän hetkellä kaivaa nopeasti esille. Ikävä teitä!

Nyt nukkumaan, huomenna on pitkä päivä koulussa. Kuullaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti