Tuntuu ihan todella hyvältä, kun on löytänyt arkirutiinit täällä. Normaalisti mennään kouluun aina yhdessä mun kämppisten kanssa. Koulun jälkeen/illalla suunnataan salille tai lenkille ja monesti tehdään illallista yhdessä. Ostettiin myös uusi uuni keittiöömme, koska vanha oli rikki. Muutama kakku on tullut siis myös leivottua. Juuri äsken leivottiin baanani-suklaakakkua ja viime viikonloppuna pyöräytettiin mutakakku.
Ihan huippua kun kämppikset on todella samanhenkisiä kuin itse on. Kaikki syö tosi terveellisesti (ja tietty välillä kakkua:D) ja käy salilla säännöllisesti. On ihanaa kun arkirutiinit on suht samat. Oon saanut myös kokkailuihin hurjasti inspiraatiota erityisesti tanskalaisilta ystäviltäni.
Lauantaina oli vaihtareille tarkoitettu avajaisjuhla paikallisessa Panama -nimisessä yökerhossa. Aloteltiin iltaa meidän kämpällä muutaman kämppiksen kanssa ja suunnattiin sitten Panamaan. Oli ihan tosi hauska ilta!
Nyt nukkumaan, huomenna on pitkä päivä koulussa. Kuullaan!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti